CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

pengikut aku:]

dude

Sunday, April 10, 2011

layan

                                                                      "wooot . wooot ."

hey hoi haii woii! he he . saye nk update blog ne . cepat lah esaited nk bace entri saye haha tanak sudah!                                                            





hari ni nk scakap pasal aku lah x kan pasal korang plak . hari nie hari ahad kan kan kan ?? so mcm biase lah pagi2 bagun . siap2 sume . n then terus pegi tusyen . hari nie subjek math n sejarah . lepas habis tusyen ayah aku amek n then terus balik kampung . dah lame x balek kampung . rindurindu...(dan2 lah tuh rindu)nmpak sangat nipumye . HAHA .oke2 cukop! dalam perjalanan blek kampung tuh aku terserempak kawan2 wanie .means MONKEY la haha. .dyeowng siap kirim salam lagi tuh at kaw . haha . 


dah sampai rumah nenek aku un salam2 n then terus cari  bantal n port nak tdow haha..x gune betul la sampai terus tdow . haha penat  lah . xpew nenek aku  sempoiii . dye x marah punn . haha.. n da nak dekat pukul 3:30 aku punn bagun . lame kan akuw tdow haha .suke hati lah aku yang tdow bukan korang ! he . bagun2 terus gadoh ngn adek berebut nak tgok tv .haha . tapi x dapat tgok pun x pew lah aku mgalah aku kan kakak yang baek :] ..HAHA...baek apew???kan kan kan awk???hehe...


dalam pukul 4:30 kteowg balek . masuk2 jew dalam kete akuw terus berangan HAHA...macam2 aku berangan . aku memang suke berangan  . ble free jew aku msti berangan . akuw tawu korang xderk kan ..?akuw tawu . hehe . samapai2 jew ti ayah ajk pegi mcd . da mkn2 sume n then blek la wt  pew tunggu situ lagi . .kan kan . lepas tuh ayah berhenti la yela lampu merah berhenti la x kan jalan kowt . . laen la korang lampu hijau baru berhenti kan HAHA. .da berhenti akuw usya la kete orang sebelah ade sorang mamat ne pewhh hensem la weiii...ahaha . cair akuw  muke da lam jambu . haish kaw ne aien da ade pown still da gatal2 lagi . . ala xpew kan saye just usya dye jew x lebh pown .hehe . .

............................sampai la rumah.....................!!!


aku un x paham apew sebenarye akuw nk ctew at ats ni HAHA .xpew la korang layan jew la k...tanak sudah .oke bye...



0 comments: